Qiscus Omnichannel Chat Uygulaması İncelemesi

Qiscus Omnichannel Chat, kullanıcıların müşteri hizmetleri süreçlerini mobil cihazlarından yönetmelerine olanak tanıyan bir uygulamadır. Uygulama, yöneticiler, süpervizörler ve ajanlar için tasarlanmıştır, böylece kullanıcılar bilgisayarlarından veya dizüstü bilgisayarlarından uzakta olsalar bile müşterileriyle etkileşimde kalabilirler. Uygulama, Omnichannel Chat web sayfasında sağlanan QR kodunu tarayarak kolayca kullanılabilir.

Bu uygulama, sosyal ve iletişim kategorisinde yer almakta olup, kullanıcıların müşteri taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde yanıt vermelerini sağlar. Ücretsiz olarak sunulan bu mobil uygulama, müşteri memnuniyetini artırmak ve etkileşimleri daha verimli hale getirmek için gerekli araçları sunmaktadır.

 0/1

Uygulama özellikleri

  • Lisans

    Ücretsiz

  • Sürüm

    2.20.12
  • Güncelleme Tarihi

  • Platform

    Android

  • OS

    Android 15.0

  • Dil

    İngilizce

  • Geliştirici

  • Indirme seçenekleri

    Google Play

Program diğer dillerde mevcuttur



Qiscus Omnichannel Chat hakkında kullanıcı değerlendirmeleri

Eğer Qiscus Omnichannel Chat denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!

Şunları da beğenebilirsiniz

Uygulamaları Keşfetme

Bu yazılımın kullanımı ile ilgili kanunlar ülkeye göre değişebilir. Bu kanunların aksine olması halinde programın kullanımını teşvik etmiyor veya yasaklamıyoruz.
Softonic
Qiscus Omnichannel Chat değerlendirmeniz